Puslapiai

Pradinis puslapis

2016 m. kovo 16 d., trečiadienis

Nauja kolekcija ir žaidimas!

Sveiki, ką tik atsirado parduotuvė "Pozuok stilingai" (jau nežinau kelinta tokia, c'mon žmonės, negi kažko naujo negalit sugalvot?!) ir žaidimas "Pavasaris". Gal pradėkim nuo žaidimo :)


Žaidimas

Tipas tikrai nėra pats geriausias, o man, tokiai panelei kuri neperka safyrų gauti kažką "stambesnio" nėra šansų. Na, per daug dėl to neliūdžiu, bet vienas dalykas man tai 100% atperka...NAGAI! Ir juos galima gauti vos už vieną pintinę(taip, šį kartą tai pintinės)! Per daug neužsisvajoju ir judu toliau. Bendrai apranga man visai patinka. Ryški, spalvinga, puikiai tinka pavasariui, bet kažko daugiau išskirti negaliu. Taip pat, ši poza manęs visiškai nežavi. Apibendrinant, nusivyliau tik žaidimo tipu, o šiaip viskas man tinka ir patinka.




Kolekcija

Man tai turbūt pati nuostabiausia kolekcija iš kelių pastarųjų (nors ne, iš kada nors buvusių!) . Švarkai-vienas iš mano mėgiamiausių aksesuarų, o jų šį kartą gausu. Žinoma, safyrai safyrai ir dar kartą safyrai...bet dėl vieno nepagailėjau 9(buvau šiek tiek susitaupius iš laimės rato). Nors yra nemaža tikimybė, kad dėl šios kolekcijos mano sužadėtuvių rengimas laikinai sustos, aš ja vis vien beprotiškai džiaugiuosi. Už džinsus, žinoma, reikalauti 7 safyrų yra tikrai įžūlu, bet į kai ką pradedi nekreipti dėmesio, kai per dieną išsipildo ne viena MA svajonė.Kolekcijos visiškai neištuštinsiu, bet dauguma dalykų visgi atsidurs mano drabužinėje. Tai jau padarė keli iš jų, todėl nekeliu parduotuvės nuotraukos. Tęskime apie drabužius. Taip pat laaabai pradžiugino, kad koža(kuri yra užmesta ant pečių)kainuoja dolerius. Rožinė suknelė man atrodo labai moteriška. Pirkčiau, bet...ši poza čia visiškai netinka, o ką ir kalbėti apie batus! Dviratis man, kaip labai taupiai safyrų atžvilgiu,tiek nevertas, nes visgi yra vienkartinis. Nebent dar tinka sporto tema. Taigi, matau ten daug trokštamų dalykų, bet kiek iš jų įsigysiu-žiūrėsim.

Šiam kartui tiek. Susitiksim kitame įraše kuris tikiuosi bus ne už ilgo!

«Jūsų Dem»

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą