Puslapiai

Pradinis puslapis

2016 m. kovo 19 d., šeštadienis

Panelių būstai

Hey! Šią gražią šeštadienio dieną su Jumis vėl sveikinuosi rašydama naują įrašą. Dėkui panelei Graffitai už idėją, o dabar pasistengsiu tinkamai išdėstyti savo mintis.
Būstas nėra pats svarbiausias dalykas Mados Arenoje. Nors už jį mes galime susirinkti trofėjų kolekcija dauguma mūsų į kitų panelių būstus nė nežvilgteli, o savo keičia taipat itin retai. Tačiau geriau pagalvojus, būstas yra gana įdomus dalykas, ar ne? Juk galime parodyti savo kaip interiero dizainerių skilus ir netgi susikurti savo svajonių namus. Pati prieš rašant šį įrašą apžiūrėjau savo būstą...ir nieko labai gražaus nepamačiau. Mano būsto kambarius galite pamatyti apačioje esančiose nuotraukose. Šio įrašo tikslas-pakeisti požiūrį į būstą ir paskatinti iš tiesų atskleisti savo sugebėjimus bei skonį, išnaudoti visas kūrėjų mums suteiktas galimybes. O dabar, pastabos kurios skirtos ir man.


1. Mano nuomone iš tiesų nereikėtų kambarį padaryti tokį, kokį įsivaizduoja žaidimo kūrėjai. Tarkim šioje nuotraukoje matote visą kolekciją baldų iš Helovino teleporterio. Taip tikrai neparodysime savo orginalumo. Merginos, nebūkim pilka masė!



2. Daiktus reikėtų išdelioti pagal tinkamas proporcijas. Stalus juk nebus didesnis už Jus, o sofa vos tinkanti Jūsų augintiniui. Tai bent jau neturėtų labai kristi į akis.

 3. Neprasilenkti su logika. Na nebet Jūs norit savo būstą paversti kažkokia pasakų planeta(šiaip irgi idėja). Nemanau, kad gražiai atrodo net tokios smulkmenos kaip ant panelės kojos "užlipusi" stalo koja. Atidžiai kurkit savo svajonių namus, kad panelei nuo to stalo svorio koja neištintų :)

4. Nesukraukit visų gyvunėlių į kambarį. Gausis ne kambarys, o zoologijos sodas. Tai mažiau galioja kiemui,nes šuniukus išvest reikia,o kitų namuose nepaliksi..Jeigu rimtai, tai šitam dalykui išimtį galėčiau taikyti nebet kieme,nes tai visiškai neįpareigojanti erdvė kuri dėl tinkamų baldų trūkomo dažnai būna pustuštė... Čia jau du viename gavosi.

5. Kalėdos pavasarį? Good for me...nedarykit taip kaip aš. Negi iš tiesų tokiuose namuose gyventumėt? Vis pekeiskit savo kambarius, nes panorėjusios pasipuošti Kalėdoms, gruodį rasite jau papuoštą kambarį. Tiesa, nuo praėjusių metų. Mane toks vaizdas privertė pripažinti,kad iš tikro esu tinginė, o tai visai nedžiugina.



Tokios mano nuomone būna dažniausios klaidos, bet prieikime prie linksmesnės dalies. Kaip aš pakeičiau savo namus atsižvelgdama į tai ką Jūs ką tik perskaitėte...

Tadam! Ne viskas pavyko taip, kaip įsivaizdavau. Užtrukau ilgai, bet manau buvo verta. Taip pat, supratau, kad man laaabai trūksta baldų...







Linkiu kantrybės užsiimant reikalais su savo būstu, bet jo jokiu būdu nepamiršti. Nenoriu kartoti to, ką jau pasakiau, todėl atsisveikinu iki kito karto. Čiau ♥

«Jūsų Dem»




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą