Puslapiai

Pradinis puslapis

2016 m. kovo 22 d., antradienis

Stilingiausios MA personos. Mano TOP 5

Holla! Visų pirma, sveikinu su pagaliau mus aplankiusiomis atostogomis :) . Praleiskit jas įdomiai, neiššvaistykit. O aš stengsiuosi parašyti kuo daugiau įdomių įrašų bei nuveikti tai, ką esu suplanavusi. Wish me luck! Bet šiandien ne apie tai. Balsuojant už paneles visada akis bent užkliūna už merginos sukurto derinio. Kai kuriuos galėtume vadinti stiliaus tragedijomis, o kitus - pavyzdžiu visoms. Taigi, šiandien ir apžvelgsiu (mano nuomone) stilingiausias Mados Arenos personas. Aš, žinoma, daugiausiai dėmesio kreipiu į žinomas paneles, nes taip gaunasi, kad dažniausiai pas jas apsilankau. Tikrai nerinkau šių panelių todėl, kad kai kurios yra mano draugės, tiesiog jas lankau dažniausiai ir žinoma taip matau daugiausiai jų derinių. Taigi, štai mano TOP 5!


5. Clare

Ne tik nuostabus žmogus, bet ir labai stilinga mergina. Visada graži, niekada nemačiau jos derinio, kuris man nepatiktų. Kalbant apie būtent esantį nuotraukoje, viskas suderinta, derinys neperkrautas. Veidas kažkas nuostabaus!

4. Forbela

Ši panelė žinoma visoms. Ne tik dėl vieno populiariausių klubų įkūrimo, bet ir dėl savo stiliaus. Elegancija liejasi per kraštus! Kalbant apie būtent šį derinį,vienintelis šiek tiek "pro šalį" dalykėlis - šukuosena išsikišusi iš skrybėlės (apie tai daugiau bus kitame įraše). Bet visą kitą - labai gražu. Puikai prie suknelės tinka odinė striukė užmesta ant pečių, derinį gyvina vedamas kudlotas šunytis (vis dar negaliu priprasti prie jo mielumo). Šypsena iki ausų viską kuo puikiausiai pasako, nėra daugiau ką man be pridurti.


3. Emilė

Iš mano matytų derinių, visuose viskas suderinta. Tiesą sakant, mane visada nervina nesuderintos spalvos. Kalbant apie derinį esantį nuotraukoje, puikiai čia priderinta palaidinė ir vėrinys, o mėlynas diržas bei rankinė (ar kaip tai pavadinti) įneša spalvų, kurios papildo visumą.

2. Graffita

Dažnai džiugina netradicinės spalvos plaukas, galima sakyti, kad tai jos skiriamasis ženklas. Visada įdomu pažiūrėti ką ši panelė sukūrė naujo. Nuobodžių derinių nė karto nemačiu, o ir 100% galiu garantuoti, kad iš tiesų tokių nebuvo. Galim tai pastebėti ne tik pačiame jos profilyje, bet dalyvaujant konkursuose ir žinoma facebook'e.

1. Liamba

Tai žmogus, kurį iš kart prisiminiau ruošdama šį TOP 5 . Toks stilius priimtinas ne visoms, bet man tai laaabai patinka! Pati dar savo žaidimo pradžioje rengdavausi kaip gotė. Bet galiausiai to atsisakiau.
Liambos deriniai niekada nenuvilia, į kiekvieną žiūriu išpūtusi akis ir kartoju "Kodėl aš nesugalvojau taip padaryti?".












Dėkoju už dėmesį, galbūt tai paskatins Jus sudaryti savo stilingiausių Mados Arenos personų TOP'ą. Susitiksim jau greitai, tik per TV3! (ne ne, nerodys manęs per TV3) Žodžiu, smagių pavasario dienelių ☺

«Jūsų Dem»

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą