Puslapiai

Pradinis puslapis

2016 m. balandžio 29 d., penktadienis

Mano visų laikų drabužinės ir grožio salono favoritai

Džiugu susitikti su Jumis vėl! Šį kart sveikinuosi su įrašu kuriame paminėsiu savo drabužinės "mylimukus". Už idėją dėkui Safyrei, kuri panašų įrašą darė savo blog'e! --> Užsukit <--. Ilgai netempus Jūsų brangaus laiko, pradedu dėlioti su įrašo esme susijusias mintis...

Šukuosenos
Pradėsiu nuo galvos. Štai trys mano visų laikų mylimiausios šukuosenos:
1. Dabar labiausiai naudojama. Nežinau kodėl, bet ji man visur tinka ir labai patinka! Turbūt dar ilgai teks palaukti šukuosenos kuri galėtų man atstoti šią.
2. Buvo laaabai dažnai naudojama dar visai nesenai. Ji nėra iš tų, kuriai galėtume rasti daug panašių atitikmenų žaidime. Labai patogi(auskarų, skrybėlių atžvilgiu) todėl ir buvo begalo mylima, manau neleisiu sau jos greit pamiršti.
3. Mano "senųjų" laikų topas! Tai šukuosena su sruoga(nežinau ar tinkamai ją uždėjau). Ji man buvo praktiškai nepakeičiama, absoliučią daugumą laiko ant lėlės puikuodavosi būtent šita šukuosena. Dabar, ji praktiškai pamiršta, bet retkarčiais vis dar galima ją išvysti mano profilyje

Vėriniai
Labai mėgstu masyvius, į akį krintančius vėrinius, tačiau darydama šį įrašą supratau, kad jie visgi nėra dažniausiai mano naudojami. O štai ir mano numylėtiniai:
1. Tikrai dažnai naudoju šį ir būtent šios spalvos vėrinį. Nelabai yra ką daugiau pakomentuot, tiesiog jis man gražus.
2. Paprasta ir begalo universali grandinėlė arti kaklo. Galima pritaikyti praktiškai bet kur, tiek prie kasdienio, tiek prie puošnaus derinuko.
3. Vėl senųjų laikų No.1! Toks jausmas, kad jo nenusiimdavau, tikrai buvo labai mylimas, o dabar beliko gerbiamas ir retokai prisimenamas "senukas".

Palaidinės
Palaidinių turiu nemažai, bet amžiais nerandu sau tinkamos. Išskirti mėgstamiausias buvo išties sunku, bet kai ką vistiek teko atrinkti, tai štai:
1. Įsimylėjau šią vos pamačius parduotuvėje! Ligi šio yra nepamainoma ir man No.1!
2. Dar dabar prisimenu kaip laukiau to lygio kai ji "atsirakina"! Ir man laaabai patinka net prabėgus ganėtinai nemažai laiko.
3. Drabužis, kuris patinka ne kiekvienai. Pripažinsiu, vos pamačius nebuvau apimta žavesio, bet užsidėjusi ant savo lėlės įsitikinau, kad ji buvo verta šiek tiek mano resursų.

Kelnės
Kelnės yra vienas iš labiausiai nešiojamų daiktų, nes nesu sijonų ar suknelių mylėtoja. Taigi, kelios iš mano labiausiai nešiojamų:
1. Labai vasariškos ir kasdieniškos kelnės suteikiančios gaivumo kiekvienam deriniui!
2. Labai praktiškos, universalios kelnės kurias galima derinti prie visiškai betko, to kartais žaidime išties laaabai trūksta.
3. Galima sakyti, kad tai 1. ir 2. sujungti į vieną. Tikrai dažnai dėvėtos ir numylėtos kelnytės, bet jas jau spėjo pakeisti naujesnės.

Sijonai
Štai čia buvo viena iš lengviausių šio įrašo misijų, nereikėjo nei daug galvos sukti, nei galvoti ar tikrai gerai pasirinkau:
1. Tikrai dažniausiai naudojamas sijonas kurio dizainas man begalo patinka! Didžiulis dėkui kūrėjams už šį rūbelį.
2. Paprastas ir visur priderinamas sijonas. Net nebežinau kiek kartų jį dėvėjau, bet tikrai daug.
3. Drabužėlis puikiai tinkantis kai derinys kaip ir baigtas, bet niekaip nepritaikai apatinės dalies(kelnių/sijono). 

Suknelės
Turiu jų nemažai, bet ant mano lėlės suknelę pamatyti būtų gana sunku, tačiau kažkaip kažką atrinkau:
Neturiu ką labai pridurti Gana paprastos, iš vienos pusės visos turinčios panašumų suknytės.

Batai
Batai - mano silpnybė. Net ir realiame gyvenime, tai ką bekalbėti apie žaidimą..:
Buvo tikrai pakankamai sunku išrinkti vos 3 poras, bet būtent prie šių, kompiuterio pelė tiesiog pati vedė...


Kita
Aksesuarai ir šiaip kitos smulkmenos suguls čia...
Nieko labai ypatingo, bet aš tiesiog dievinu šituos daikčiukus!
_____________________________________________

Štai toks šis įrašas. Iliustracijų "klijavimas" nėra mano mylimiausias užsiėmimas, bet visą kitą buvo išties malonus darbas ☺ . Dėkui, kad skaitėt ir iki kitų kartų!

«Jūsų Dem»

6 komentarai:

  1. Smagus įrašas puikiai susiskaitė ir norėjosi vis pamatyti, o kas toliau ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. :D pusė ( na gal net daugiau negu pusė ) yra MANO mylimiausi daiktai :P
    Nežinau ar be tos skrybėlės, pirmo vėrinio,TŲ pačių palaidinių ir kitų tavo paminėtų daiktų išgyvenčiau :D
    Šaaunus įrašas :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Smagus įrašas, labai fainai susiskaitė :) Radau ir savo mėgstamiausių tavo sąraše. :)

    AtsakytiPanaikinti